Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2009. március 6., péntek

Felfedezés


Ezt én horgoltam!!! Magam is meglepődtem, hogy ilyet is tudok. Amióta megláttam Bodzánál a horgolt csészéket, nem tudtam szabadulni tőlük. Nagyon szépen készítette el őket.
Tegnap este meghorgoltam a csészét, és akkor úgy nézett ki mint egy rózsaszín bili. Gondoltam ennyi volt, ez mégsem jött be. Azután meglátta kis családom is a művet, és nekik nagyon tetszett, így kapott még egy esélyt az átváltozáshoz. Elkészült az alátét fehér csipke széllel, és onnantól kezdve beindult a vezérhangya. A fiúk is adtak bele ötletet, a férjem kérésére lett tejszínhab a tetejére, kisfiam pedig süteményt javasolt. A muffin is itt kering a fejemben, szerintem azt még fogok egyszer készíteni, természetesen horgolással. Majd. Ez egy jó játék volt, kis kitérő a komódunk új , kék terítőjétől. Még ki sem szabtam a darabokat.

13 megjegyzés:

Viki írta...

Ez a tejszínhab nagyon jó a tetején!:)

Fércművek írta...

Ez csodálatos! Távol áll tőlem a horgolás, de ez csuda. És a sütik... Gratulálok!

Eszter írta...

Nagyon ügyes vagy! Gratulálok Neked, na és az egész kreatív családodnak!!! :)

Szép tavaszi hétvégét kívánok: Eszter

anuka írta...

Nagyon szép lett! Bodza igazi vezérhangya indító ugye?!

Katbo írta...

Nagyon jó lett!

Edige írta...

Nem mondod, hogy tényleg Te csináltad... Jövő hétre bejelentkezem Hozzád egy kezdő horgoló-tanfolyamra!

wattacukor írta...

Juj de nagyon nagyon nagyon!!! Én is horgoltam egy bögrét, de nem lett ilyen csini... és nem is fejeztem még be rendesen, nincs a tetején a kávé, csakúgy megvan hozzá. Nagyon ügyes vagy!!!! :)

csipkebogyo írta...

Mindenkinek köszönöm a kedves szavakat!Eszter jól látod a fiúk tényleg nagyon kreatívak, és sajnos ez a hétvége inkább téliesnek indul.
Bodza tényleg nagyon inspiráló, de nem csak ő, hanem mindannyiótok az. Edige várlak sok szeretettel,de úgyis eldumálnánk az időt.
Puszi mindenkinek!Pihenjetek !

Miaanya írta...

Nem áll hozzám közel a horgolás, de ez gyönyörű lett! Gratulálok:))

Amaranta írta...

Hmmm. tejszínhabos kávé és aprósüti! NAgyon ínycsiklandó. Ügyes vagy, hogy ilyeneket tudsz horgolni :-9

márta írta...

Ó, hát ez a csésze nagyon-nagyon szép. És tejszínhab is a tetején...nem semmi :)

Barbi írta...

Húúúú, de guszta! Az a tejszínhab! Ennivaló darab lett! :)

SalsaOrsi írta...

Nagyonnagyon szép! Mióta megláttam a horgolt csészéket itt-ott, azóta ilyenekről álmodom dekorációként a konyhámba. Sajna nekem inkább a gyöngyfűzés megy... :-) sebaj, így is gyönyörködöm!