Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2009. április 3., péntek

A mi napunk!

Szarvasmici esküvős játékára én is beneveznék. Gyönyörű nap volt! Ma már azt hiszem mindent másképp csinálnék. Semmi faxni, csak szépen, egyszerűen, lazán. A fotók a Bory-várban készültek, ez egy mesés hely tavasztól késő őszig, pazar virágokkal és növényekkel.

Ha most kellene ruhát választanom, egyszerű lefelé bővülő lenne, mell alatti szabással, abroncs nélkül. A csokrom mezei virágokból állna, és a hajamban is az lenne.
Azt azért nem értem, hogy annak idején miért választottam sárga rózsákat a csokromba!?

8 megjegyzés:

Eszter írta...

Igazán szép mennyasszony voltál!
Szerintem is szebb a mezei virág, mint a sárga rózsa, de azért az is szép! :)
Puszi: Eszter

Barbi írta...

Csodásan néztél ki, a sárga rózsa is igazán szép! Olyan jó mindenkit menyasszonyként látni! :D

Melinda írta...

Szerintem is nagyon csinos és szép vagy a képeken!:) Az ízlésünk meg mindig csiszolódik egy kicsit, illetve jobban megismerjük magunkat. Nincs ezzel semmi baj!:)

Szera írta...

Nagyon szép vagy!

Fércművek írta...

Nagyon szép képek, a Bory-vár pedig olyan különleges. Már elsőre rögtön beleszerettem. Egy ilyen fotózáshoz tökéletes helyszín. :)

Hoyacarnosa írta...

Szerintem is nagyon szép vagy :)

Princi írta...

Gyönyörűséges!!!
Én ilyen ruhát szerettem volna...

szarvasmici írta...

Ejj Te lány! Nem hagytál megjegyzést nálam, és majdnem nem vettem észre, hogy Te is játszol velem! Még jó, hogy rendszeresen olvaslak, és ott virított a fotód, ami nem mellesleg nagyon szép!