Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2010. január 8., péntek

Csipkebogyó

Boldog Új Évet Kívánok mindannyiótoknak!
Legyen sok jó ötletünk, elég anyagunk és időnk is, hogy csuda dolgokat készíthessünk!

Elteltek az ünnepek, mondanom sem kell, hogy nagyon jó volt otthon lenni. Bár repültek a napok, szinte mindent el tudtunk intézni amit szerettünk volna. Megrakodva, feltöltődve érkeztünk vissza. Beindult itt is az élet, bár a hó miatt szinte minden megbénult. Anglia hó alatt, különleges hangulata van. Most először érzem azt, hogy már nem vagyok annyira kívülálló.
Ezt a képet még a múlt év végén készítettem. Valahogy a hímzés most inkább kedvemre való.

8 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon szép lett a képed!!!!Ez a keret!Hű!
Majd mutatom én is az én rózsámat.:)
Örülök,hogy jól vagytok!

Vacskamati írta...

BUÉK Neked is!! :)
Gondoltam is Rátok, mikor mondták a hírekben az angliai nagy havazásokat!

Márti írta...

Boldog Új Esztendőt Nektek is!!!

Gyönyörű ez a képkeret és ez a kis rózsás minta, nagyon illik hozzá - vagyis fordítva... ;)

unikat írta...

Neked is boldog új évet!
S ez a keret, az valami fantasztikus!! Ehhez az egyszerű kis mintához annyira passzol.

Edit írta...

Nagyon szép ez a kis keret és a hímzés, és a következő bejegyzésben lévő is :)

Colette írta...

Legyen olyan a 2010-es éved, amilyennek szeretnéd:-))) Tudok ennél többet kívánni???
Nagyon szépek a hímzéseid:-)))

Szilvi írta...

Köszönöm lányok!Most minden rendben van!

Nina írta...

Annyira gyönyörű ez így, a keret is, a minta is hozzá... Szuper :)