Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2010. április 24., szombat

Megérkeztünk!

Ahogy ígértem, köszöntelek benneteket most már Burnleyből! Nagyon hosszú volt a visszaút, jó volt végre megérkezni.Csodás napsütés , kellemes langyos levegő,fogadott minket.Már a hanga is lilul.....szóval minden a legnagyobb rendben.
A képen látható kitűzők, a Fércművekből kerültek hozzám. Imádom!! Annyira kedvesek!
Majd én is küldök cserébe valamit.

Kedves fehérvári lányok, jó volt Veletek, és köszönök mindent!!!
Az isten hozott barátnőnk teát sosem fogom elfelejteni!

Fonalaim is megérkeztek Bucillától, egy kendőt és egy stólát szeretnék majd kötni belőlük a nyáron, már az őszre készülődve. Gyönyörűek a színei!

7 megjegyzés:

Bea írta...

De szép színek!
kíváncsi vagyok, milyenek lesznek megkötve. Amúgy gratula a sikeres megérkezéshez. :)

unikat írta...

Örülök, hogy sikeresen megérkeztetek.
A meglepikhez s az új fonalaidhoz gratulálok. Csodaszépek!

Barbi írta...

Örülök, hogy rendben megérkeztetek! :)

Kaoka írta...

:) Szorítottam értetek.

Szilvi írta...

Köszönöm mindenkinek aki szurkolt nekünk!

Monika írta...

Hú,ez nagyon izgalmas volt!!!!!Nagyon örülök,hogy odaértetek és boldog emlék marad a villámlátogatás!:)

Edige írta...

Jó, hogy épségben megérkeztetek. Sokat gondoltam Rátok!