Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2010. december 27., hétfő

Karácsony utáni gondolatok

December 23.-án nem célszerű karácsonyfáért indulni Burnleyben mert könnyen lehet, hogy fa nélkül kell hazamenni. Majdnem mi is így jártunk.
Életemben először egyetlen levél sem hullott le a mikulásvirágról, még mindig gyönyörűséges.
Ha a madáreleséget közel helyezzük el a földhöz, akkor azt megeszi az egér. Pár nap alatt elfogyott jó félkilónyi.
A legfinomabb reggeli a világon a linzerkarika extra adag kapucsínóval, meleg plédbe beburkolózva közben olvasgatni az írásaitokat.
Elkészítettem életem első mákos bejglijét és sült kacsáját. Isteni finom lett. A töltött káposzta csak azért maradt hátra, mert nem kaptam darált disznó husit. Az is finom lesz.
Ezek a madárkák még a nyáron készültek és rögtön tovaszálltak . Az eredeti ötlet innen van.

4 megjegyzés:

Hajni írta...

idén a töltött káposztám darált pulykahusiból készült,s mindmegettük... amúgy általában abból készül, szerintem finomabb is, ha egyszer ráérsz, kipróbálhatod...

Névtelen írta...

Nagyon tetszenek a madárkáid.)) Köszi a linket, meg is nézem :))

Boldog új évet kívánok!

Aranyalma írta...

Mikulásvirágot évek óta nem veszek, reménytelenül nem tudok vele bánni, vagy ő nem szeret engem. :(

A mézes sütiért cserébe (amit megsütöttem,lefotóztam és már feltöltöttem... :) ) egy tipp töltött káposztára: vegyes darált hús (marha, disznó, de pulyka is nagyon jó), vegyes káposztalevél (édes, kel, ezekbe kerül a töltelék), egy kevés apró savanyú káposzta (csak a tetejére), füstölt hús, kolbászkarikák. Ha mindből egyszerre fő ki a sok finomság, felejthetetlen élményben lesz részetek!

Aranyalma írta...

A horgolt madárkák nagyon aranyosak, húsvétra sem rossz ötlet. :)