Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2013. január 13., vasárnap

Próbadarab

Merthogy téglalap alakú poncsót készülök kötni és előtte le szerettem volna modellezni, hogyan is néz ki a fazon és milyen méretű legyen. Áldozatul esett egy óriási méretű 76x180 cm-es sál.Gombostűztem és olyannyira megtetszett, hogy meg is varrtam. Kiszabtam egy 60x160 cm-es darabot, körbeszegtem, félbehajtottam és felül összevarrtam 31cm-t hagyva a nyakának. Az egyik felén a rojtokat is meghagytam, érdekessé teszi szerintem, jópofa ahogy libeg a szélben. Megint van egy szerethető sk. darabom és szuper gyorsan kész is lett. A piros határozottan feldobja. De a lényeg, hogy megvan a méret!!

14 megjegyzés:

Julcsi írta...

Tudod, mi jut mindig eszembe ezekről a fantasztikus képekről és rólad, amikor megmutatod magad?
Az, hogy simán beleillesz az angol miliőbe:) Ha nem tudnám, hogy magyar vagy, simán azt hinném, angol:)

Nina írta...

Hát ez isteni :) És remekül áll!

Ili írta...

Nagyon csini rajtad, a piros sapka, meg kimondottan hozzá való. És nagyon jól áll rajtad az is!

zazálea írta...

nem tudod nekem bemesélni, hoyg nem modell vagy te ott kint.

Szilvi írta...

Huh, köszönöm én is imádom ezt az "angolos" vonalat. De! Mi itt egy ipari zóna közepében nem igazán láthatjuk azt a bizonyos klasszikust, érdekesek itt az emberek,nagyon nem jól öltözöttek és rossz arcúak. Az idősek azok igen ők elegánsak is tudnak lenni. Én meg olyan vagyok mint a Pom-Pom hol ilyen, hol olyan. Most éppen ilyen.Növesztem a hajam, hogy hátul simán befonva hordhassam, pántlikát kötök majd bele mint a népi táncos MAGYAR szép leányok!

Ledorka írta...

Annyira csinos vagy! Teljesen egyetértek Julcsival. :) Hát, az az első kép, tudod... magazinba illő. :)

Colette írta...

Szépséges Szilvi, jól áll neked a piros... ha magadon hordod, meg úgy is, ha csak a háttérben van... de szívesen fotóználak, ha itt(hon) lennél;-)

unikat írta...

Hű, de csini vagy!
Imádom a pancsókat!

melcsilla írta...

Szilvi, ez annyira stílusos, az egész megjelenésed! A piros nagyon feldobja az egészet!

Saci írta...

Nem színem a piros, de másokon mindig tetszik. Neked meg nagyon jól áll! Várom a kötött darabot is! :-)

Bernadett írta...

Biztosan szep lesz.Nekem is van a tarsolyomban egy ilyen fazonu horgolt poncso mintaja...Kialakul,hogy kialakul e.Nagyon tetszik a fazon.Sok sikert hozza.Varom az eredmenyt.:)Te mindig csodaszepeket horgolsz.:)

Névtelen írta...

Az elegancia kérem...nem lehet tanulni,az egy veleszületett dolgog,hiszen viseled ezt a kockásat is!Nagyon jól áll!

Betti írta...

Egy ilyen poncsót én is szeretnék! Meg ilyen kilincset, ablakot, stílust is! :-)
Kérlek hozz még több inspiráló fotót, mert akinek ilyen jó stílusa van, az ne tartsa meg magának! :-)

Szentpyr írta...

Várom én is a kötött darabot, addig meg gyönyörködöm a piros sapkás csajban, itt fent!