Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2013. január 22., kedd

Téli csodavilág

Nálunk valahogy furán mennek a dolgok. Tegnap ilyen csodás téli napunk volt. Az iskolák zárva, ember és autó alig az utcán. Gyönyörű hóesés. Mára mindennek csak halvány nyomai vannak. A hóemberünk tartja még magát a ház sarkában, védve van a napsütéstől, igaz már beesett szemgödrével elég bizarr látványt nyújt.

 Mire kész lettem a hóeltakarítással és hóember építéssel észrevettem ezeket a csodálatos hópelyheket a sapkáján amit megpróbáltam lefotózni , de sajnos nem sikerült élesebb képet készíteni . Azért jól kivehető, hogy különböző formájúak.
Mindeközben kamasz gyermek az ablakból nézte mit csinálok, és nem értette, hogy minek kell ennek úgy örülni.
Rengeteg fotót csináltam, és fantasztikusan telt a délelőtt.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nálatok is gyönyörű a havas táj,de a sapkán a hópelyhek elbűvöltek!

evikusz írta...

Szerintem, nagyon jók lettek a fotók a hópelyhekről is. Igazi művészi képek :D Szépek!

Unknown írta...

Csodaszép kis csillagocskák :)És a hóembered sálja is nagyon eredeti :)

melcsilla írta...

Gyönyörűek ezek a hópelyhek, milyen csodálatos alkotásai a természetnek, ugye?