Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2014. február 8., szombat

Keretezzünk-Framig DIY


A képen jól látszik mi kell hozzá. A drótot tetszőleges formára hajlítjuk és körbehorgoljuk. Én most bolti keményítővel átkentem a jobb tartás végett de ez el is maradhat, ennek a fonalnak így jó tartása van. Viszont víz hatására megpuhul és nyúlik. 
 Kartonból kivágtam a formát, ragasztottam rá vatelint és behúztam az anyaggal. Jobb híján a pelyhes doboz kartonját használtam ami kicsit puha és nem elég vastag, jobb lett volna valami keményebb anyag. Kicsit megvasaltam hogy ne legyen annyira ráncos.
 A keretet úgy gondoltam, hogy fel tudom varrni az alapra de nem fértem hozzá rendesen a tűvel. Így ráragasztottam hobbyragasztóval. 
 Rávarrtam a hátuljára egy filclapot és utána a virágot is felöltögettem. 
 Legközelebb hímzéssel is megcsinálom. 

How to make this picture? 
Firstly I made some crochet frame used wire and linen yarn . You can see  on the third image, the materials you will need to use. I covered the cardboard with quilt batting and light weigth linen fabric. Stiched the fabric at the edge all the way around and pulled the yarn, like you make a yo-yo. I ironed the backside to make it smooth and flat. Then I glued the frame to the base , stiched a felt piece to the back and sewed up the flower . Next time I will do it for my cross stich embroidery.


8 megjegyzés:

Palkó írta...

Fantasztikusan jó ötlet! Nagyon tetszik!
A kész kép pedig egyszerűen CSODÁS!!!!
:)

Szera írta...

Tüneményes! A hóvirágok külön is! :)

vacakka írta...

Csodaszép és ötletes!

Névtelen írta...

használaton kívüli CD is jó hozzá?

Larimar

Szilvi írta...

Köszönöm. Larimar úgy gondolom jó és az tutira nem hajlik sehova és van tartása.Ez nekem eszembe sem jutott annyira az ovális alakban gondolkodtam.

Névtelen írta...

Csuda ötlet,és milyen szép.........

anyahajó írta...

Remek ötlet és a színvilágod most is lenyűgöz.

Modeszta írta...

Szilvi, ez nagyon jó lett! Igazán szép! Gratulálok. :))