Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2014. május 13., kedd

Roses and Thorns


Kaptam egy felkérést, hogy tudnék-e készíteni egy láncot a rózsaszínű horgolt lariat mintájára, csak vörös rózsákkal, tüskékkel, és egy kis borostyánnal. Az egész legyen természetes hatású . Először meglepődtem, de nem mondtam nemet, csak kértem még pár instrukciót mire is gondoljak, mert nekem csak a romantikus vonal van a fejemben ha erre a láncra gondolok. Miért is kell rá a tüske meg a borostyán?
Aztán világos lett minden, miután a rendelő elmondta, hogy ő egy zenész és a zenekaruk adja az élő kíséretet egy tánccsoportnak, nevük 400 Roses, a zenekar meg The Thorns. Rákerestem a neten, és megtaláltam a hölgyeket, akik hastáncolnak a hagyományos angol Morris táncra. Hangulatos, különleges, a ruhák meg igazán inspirálóak. Tudnék még tervezni nekik mindenféle horgolt rózsás cuccokat.

http://www.fourhundredroses.org.uk/
I have recieved a request to make a crochet necklace with red roses, thorns and a bit of ivy. The customer sent me a picture of a dance group named Four Hundred Roses, where she plays the drums. Her cap is decorated with roses and ivy. The ladies are very attractive, their clothes are higly inspirational, and their performance is fantastic and unique. I could design lovely stuff with roses for them in the future.


3 megjegyzés:

Edige írta...

Gratulálok! A felkéréshez és a megvalósításhoz egyaránt...

Szilvi írta...

Köszönöm!

Medora írta...

Nagyon szép! Lehet venni?