Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2014. október 15., szerda

Garbónyaklánc






Amikor megláttam ezt , rögtön el is mentettem, hogy milyen jó kis ötlet majd egyszer sort kerítek rá én is.Egyébként a hölgy blogja fantasztikus, biztos sokan ismeritek is.
 Rendszeresen megnéztem, majd mindig el is kattintottam mert sehogyan sem jöttem rá, hogyan is kell csinálni. Franciául le van írva de mivel nem értettem annyiban is hagytam. Aztán a sokadik visszatérésnél gondoltam berakom a fordítóba. Elég sületlenség lett belőle, viszont két szón megakadt a szemem, magic ring (varázsgyűrű) és összeköt. Akkor rögtön beugrott a roppant egyszerű kivitelezés. Magic ringbe horgolunk 10-12 pálcát. Én kispálcát csináltam mert vastag fonallal dolgoztam. Aztán összekapcsolni körré, majd elvágtam a fonalat, vettem a következőt megint csináltam a varázsgyűrűt abba elkezdtem a pálcákat, az elsőt összekapcsoltam az előző köröcskével , befejeztem a gyűrűt, elvágtam a fonalat és így csináltam addig amíg a kívánt hosszúságot el nem értem. Ide kattintva megnézhetitek a videón,  hogyan is kell horgolni magic ringbe. Én itt most,direkt nem húztam a köröket szorosra.



10 megjegyzés:

Szera írta...

Nagyon mutatós! :)

Monika írta...

Léleksímogató színek.....

Névtelen írta...

Tehát felveszed a garbót és utána ezt?Milyen klassz ötlet!
Olyan kedves ez a nyaklánc , ebből a fonalból meg pláne:-)
Érdekes ez a fordító és valóban van amikor egy kész mű láttán az ember lánya- miután átrágta magát a minta olvasásán,vagy a szöveg fordításán-egyszerre csak megvilágosodik,azt követően pedig létrehoz egy ilyen mesés holmit:-)

Szilvi írta...

Igen ezt garbóhoz gondoltam mert olyan kis vaskos. Az eredeti vékony horgolófonalból készült. Érdemes volna abból is kipróbálni. Ez egyébként nem a képen lévő fonalból van, azt csak a színek kedvéért tettem fel. Mindenféle színű és vastagságú maradékokból dolgoztam.

Ilumilu írta...

Nagyon jól néz ki!!! Jók a színei is! :)

Saci írta...

Egyszerű, de nagyszerű ötlet!
Nekem viszont a képen látható fonal tetszik, tudnám is, hogy mi készülne belőle! :-)

Palkó írta...

Szuper jó lett! NAGYON tetszik! :)

Márta írta...

De jò lenne franciául tudni, tényleg fantasztikus dolgokat kreál a hölgy a blogon!

Névtelen írta...

Nagyon tetszik ez a nyaklánc és talán én is tudnék ilyet horgolni.Milyen fonalból horgoltad?
Évek óta csodálattal nézem a szebbnél szebb munkáidat,nagyon ügyes vagy!

Szilvi írta...

Köszönöm, vegyesen használtam a maradék fonalaimat. Átlagosan középvastagok, de van ami kicsit vékonyabb és vastagabb annál. Összeszámoltam 20 színnel dolgoztam.