Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2014. december 3., szerda

Tea cosy






Többféleképpen lehetett volna elkészíteni ezt a kanna melegítőt, ami egy barátnő kérésére készült. 
Öten vagyunk egy csapatban, a fittness klubból van az ismeretség , és annak ellenére, hogy már csak ketten vagyunk az órákon, rendszeres időközönként összeverődünk. Azért említettem ezt most meg, mert hálás vagyok a lányoknak, hogy befogadtak maguk közé. Mindenki birtokol már valamit amit én készítettem, kivéve Vickyt. Ő gondolkodás nélkül kijelentette, hogy kötött tea cosyt szeretne. Így könnyű dolgom volt, ezt kapja most meglepinek. Ugyan nem kötött hanem horgolt, de remélem ez nem lesz gond. És ha nem jó a méret majd megtartom magamnak ő meg kap másikat. 
Az egész két téglalapból áll, a szélein összevarrtam nyílást hagyva a fülnek meg a kiöntőnek. A tetejét összehúztam mintha sapka lenne és rávarrtam a virágokat és leveleket. Egyszerűbb lett volna bojtot tenni rá, de nekem ehhez a zöldhöz inkább a virágok passzolnak.

5 megjegyzés:

Szera írta...

Nekem nagyon tetszik! :)

Szilvi írta...

Köszönöm.

bea.demko írta...

Jajj, nagyon szép! Én is nagyon szeretem ezt a kötést utánzó mintát horgolni!... és a virágok, tökéletes.

Szilvi írta...

Köszi Bea!

Névtelen írta...

Hát ez megint nagyon-nagyon tetszik!Olyan hangulata van...
KG