Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2016. július 3., vasárnap

Hegyes horgolótű

Helló Július!!!







Valamelyik oldalon láttam, hogy létezik olyan horgolótű ami hegyes és így jó kis szélcsipkét lehet horgolni rögtön anélkül, hogy pelenkaöltéssel előkészítenénk az anyagot. Láttam, hogy 1.75-ös a tű , ilyenem méretűm még úgysem volt, így megrendeltem.A csomag tartalmazott egy normál horgolótűt is és egy kis füzetecskét is a fázisfotókkal. Az egyik nyári ruhámon próbáltam ki. Az aljára gondoltam csipkeszélt, amit megcsinálhattam volna szimplán úgy,hogy felvarrom a kész méterben kapható csipkét pár perc alatt, de így sokkal izgibb volt. A cucc nem rossz, de nem mondom, hogy nem tudnék nélküle élni. Horgolás közben sajnos időnként kihúzta kissé az anyag szálait is, nem tudom, hogy vastag szövésűvel miként viselkedne. A végeredmény jó lett, határozottan feldobta a ruhácskát. 



12 megjegyzés:

Márta írta...

Tetszik, tényleg a pelenkaöltést igy kihagyhatò. Én egy kardigánt horgoltam körbe és hosszabbitottam meg pár éve. Hihetetlenül feldobja!

Szilvi írta...

Szia Márti, köszi a jó ötletet, ez nekem eszembe sem jutott. Épp nézegetem, mire is tudnám használni még. Mutathatnál képet a tiédről!

Monika írta...

Régen is volt hegyes horgolótű,még anyukámtól maradt rám.Előkeresem,így hogy elkapott a horgolási láz.:)
Szépséges lett a csipkéd! Szerintem a horgolt sokkal szebb,mintha csak rávarrtad volna a készet.Vagy nem erre gondoltál?

Szilvi írta...

Szia Mamka, de arra gondoltam,és igen igazad van a horgolt tényleg sokkal szebb.

Monika írta...

Emlékszem: csodálkozva forgattam Édesanyám tűi között a hegyeset. Most már értem.:)

Névtelen írta...

Nagyon praktikus! A szélcsipkéket imádom, de a pelenka öltést nem tartom a lehellet csipkékhez illőnek. A takaró sokszínűsége vidámít, öröm lehet horgolni❤️

Szilvi írta...

Óóóó az nem takaró, szatyor mi más is lehetne egy táskamániásnak.

Névtelen írta...

Értem, ez a lényegen nem változtat:-)))))))

Márta írta...

http://martaexner.blogspot.se/?m=1
Itt megtalálhatsz egy képet a kardigán felùjjitásáròl. Ha van kedved megnézni, ez a bejegyzést a te inspiráciòd alapján irtam. 😉

Márta írta...

http://martaexner.blogspot.se/?m=1
Itt megtalálhatsz egy képet a kardigán felùjjitásáròl. Ha van kedved megnézni, ez a bejegyzést a te inspiráciòd alapján irtam. 😉www.http://martaexner.blogspot.se

Szilvi írta...

Szia Márti, megnéztem köszönöm kommenteltem is. Tök jó ötlet majd én is kipróbálom, fekete kardigán lesz az áldozat.

Márta írta...

👍