Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2016. július 17., vasárnap

Valami kék


 Végre kész lett a babatakaró. Bevallom kicsit nyögvenyelősen ment, nem mindig szerettem csinálni, de nagyon tetszik a végeredmény. Úgy gondoltam nem fog annyira jól mutatni ez a színkombináció. Tévedtem, a kevesebb több elmélet megint beigazolódott. Kicsit hezitáltam az elején a négyzetek összekapcsolásával, szeretem amikor menet közben horgolódnak egymáshoz az utolsó sorral. Azt elvetettem, mert így sokkal jobb a tartása, és akárhogyan lehet variálni a négyzeteket a végén. 
Ebből vajon mi lesz??? Egyenlőre csak annyit árulok el, hogy nem ékszer. Imádatos színek, remélem jól sül el az elképzelés.


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bizony nagyon szép a színkombináció és a kész takaró mutatós, fiús- olyan precíz.
A bojtokra van ötletem, de te majd úgyis elmondod;-)

Szera írta...

A kék-barnával csak jó lehet! :) Picsit hideg, de talán ettől fiús, nagyon tetszik és a precíz szó nekem is azonnal eszembe jutott, ahogy megláttam! A bojtok? Hm... várom, hogy mi lesz belőlük! A tengert, a kék eget juttatják eszembe! <3

Szilvi írta...

Hmmm tenger, kék ég közel jársz Szera. egyébként a barnának látszó szín az igazából szürke, direkt ezt a színkombinációt kérték. Merthogy ez kocsitakaró és a babakocsi is fekete meg szürke.