Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2017. november 19., vasárnap





Ismét eljött a karácsonyvárás időszaka. Nálam mindíg a garden centerben kezdődik,ahol mindent lehet kapni az égegyatta földön. Ezután beindul a fantázia is. Az idén különleges lesz számunkra, lévén bőven van lehetőségem a díszítgetésre a nagy házban. 

Ezt a mézeskalácsházat egy búcsúzó kolléganőmnek horgoltam, https://www.youtube.com/watch?v=onX4q0gOf_4&t=591s
Linkeltem a videót aminek alapján készült, melós volt de megérte mert nagyon jó lett. A képet már a tulajdonosa készítette, mert az utolsó pillanatban sikerült átadnom, fényképezni meg elfelejtettem. Nem nagyon látszik, de igazi mézeskalácsszínű fonalat használtam.


Természetesen a hópelyhek is folyamatosan horgolódnak, és nem csak fehér színben. 


Ehhez a mini koszorúhoz csak két spirált horgoltam amit összetekertem és a végeit összeöltöttem. Nálam piros bogyókat kapott, de kerülhet rá bármi. 


2 megjegyzés:

Kataca írta...

Örülök hogy újra írsz :)

Imádom a horgolásaidat nézegetni, remélem egyszer majd nekem is így fog menni...

Modeszta írta...

Hű, de jó lett minden horgolmány! És abba a garden centerbe én is beköltöznék egy-két napra. :))