Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2017. december 3., vasárnap

Egy kis piros










Jelentem a nappali készen áll. Igen rendhagyó módon már karácsonyfával együtt, ami régi vágyam volt, hogy legyen feldíszítve december elejétől. 8 éve vagyunk Angliában és itt bizony az ünnepi készülődés a fa felállításával kezdődik, sok helyen minden helységre jut egy.Na ezt én túlzásnak gondolom, de nagyon sok itteni dolgot magunkra szedtünk akaratlanul is. A hely szelleme nagyon erős kérem szépen. Visszatérve a fára egyáltalán nem tartom szentségtörésnek hogy nem 24.-én díszítjük. Mikor házat néztünk, a második gondolatom az volt, hogy tudtam hová fog kerülni a karácsonyfa. Ez a kis perverzió továbbra is megvan, bármilyen lakásba megyek rögtön megnézem, hogy ott én hová tenném . 
A piros autós ,karácsonyfás dekorációt nekem is meg kellett csinálnom, a fenyőt úgy készítettem házilag. Egy fadarabra rákötöztem pár tuja ágat és már készen is volt. A kandeláberek világítanak, a havat meg úgy kevertem ki varázsporból kis víz hozzáadásával. 

4 megjegyzés:

agnesordog írta...

Jaj, nagyon tetszik az asztali díszed !!!! Világító kandeláberek wowwwwwww !
Szép lett a díszítés !

Amaranta írta...

NAgyon szuper lett! A kandelábereket, honnan?

Szilvi írta...

Köszönöm a kedves kommenteket, a kandelábereket az itt kint található Garden Centerben vettem.

Márti írta...

Már 8 éve... hihetetlen! Gyönyörű lett a díszítésed, kellemes készülődést! Puszi!