Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2017. február 19., vasárnap

Újra itt!!!!!


Sziasztok!
Már vártam nagyon ezt a pillanatot, mikor is végre kijelenthetem, hogy igen minden rendben van, túl vagyunk a költözés viszontagságain. Az új helyet klasszul belaktuk, apró műszaki problémák még akadnak, de a ház nagyon otthonos lett. Kis varrókuckóm is tudom mutatni, nagyjából már rend van itt is. Semmi új dolog nem került ide, a régi meglévő komódot,íróasztalt és könyvespolcot használom. Ezek nem szép darabok, de praktikusak, a célnak teljesen megfelelnek. Az új háznál egyébként az alapkoncepció az, hogy semmi felesleges dolog nem kerül megvételre. Nem lesz bútorraktár és tárgyak tömkelege mindenfelé. Na ez alól a varrókuckó kivétel.Itt azért van zsúfoltság. 
Sokáig törtem a fejem,hogy mi legyen az első dolog aminek nekiállok.



 Úgy döntöttem,hogy terítőt varrok az étkezőasztalra. A négyzeteket összevarrtam, már csak anyagot kell szereznem a szélére, meg hátlapnak. Gyanítom evégett ez nem a jövő hétre lesz készen. 

Van már horgolós feladat is. Bébitakaró készül a kolléganőm második unokájának. Sikerült rábeszélnem,hogy most legyen csíkos. 
Feladat mára :a függönyből levágni, és varrni egyet a hálóba is.
Azt nem tudom milyen gyakran fogok ide írni, de ha valakit érdekel mi is történik a házam tájékán,az Instagramon is tudtok követni.
https://www.instagram.com/kockasvilag/

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Először is: Érezd jól magad az új házban, Szilvi!
Másodszor: Amikor megláttam az irtó szuperklassz varrógéped, azonnal a patchwork ugrott be mint először készítendő. Van rajta / hozzá patchwork tűző talp is? Gyönyörű anyagokat választottál a terítőhöz!
Harmadszor: tetszik a sok kellenes színe így együtt a most készülő takarónak❤
Negyedszer: Bizonyos okok miatt töröltem az insta fiókom, de lehet hogy miattad most létrehozok egy új profilt.

Márta írta...

Egy költözés mindig macerás, de sok minden jòt is hoz magával. Idövel lesz széle és hátlapja is a teritönek. Hidd el megvár. Az a jò a kézimunkában, mindig hüségesen vár amig ismét kedvünk lesz hozzá.

Szilvi írta...

Ha ha ha szegények néha várhatnak egy örökévalóságig. Már majdnem megvan minden hozzávaló egyébként. Rajta vagyok az ügyön.

unikat írta...

Jó volt hozzád bekukkantani.
S olvasni a soraidból áradó kiegyensúlyozottságot.
A terítőd pedig igéretes!

Edige írta...

Nagyon kellemes kis varró-stúdiót hoztál össze magadnak. Bevallom, kicsit irigykedve néztem, ugyanis hely hiányában keveset tudok varrni mostanában...
Jó varrogatást, hímezgetést, horgolást! :-)