Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2009. december 6., vasárnap

Télapó itt van........

Fekete István: Miklós reggel

Miklós-reggel lágyan, csendben,
fehér pihék raja árad,
Miklós-reggel szép fehérbe
felöltözteti a fákat.

Miklós-reggel, hogy kinéztem
a havas, szép virradatba,
cipőcskétek is ott állott,
minden jóval megrakodva.

Miklós-reggel égi pelyhek
boldog álomrajt szitálnak,
s hívő-tisztán, messzezsongón,
lelketek földjére szállnak.

Nálunk is járt a Mikulás!!!

És jöttek kedves magyar kollégák is, akik mintha érezték volna, hogy éppen az a "legnagyobb" gondom, hogy nincsen sütis dobozom. Hát tessék, most már van. Lekváros linzerkarikával szeretném majd megtölteni.

3 megjegyzés:

Monika írta...

De kedvesek!!!!!És szép ez a sütis doboz.
Írtam mélt.:)

unikat írta...

:-)
Ilyenek a drága jó barátok.
Én is szoktam karácsonykor lekváros linezert!

Márti írta...

Nagyon tetszik a Mikulás is és a csizma is, de még milyen nagyon!!!! A sütis doboz... hát nekem a süti inkább.... ;)