Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2010. január 18., hétfő

Kék rózsás bili és egy fél pár mamusz

Elővettem a horgolótűket, kötőtűket, hímzést....egyszerre több mindenen dolgozom. Van egy majdnem kész horgolt tatyóka, egy fél pár mamusz, unokaöcsémnek majdnem kész maci és xszemes kép. Na azért ezt a sapkát sikerült befejezni és már fel is avattam. Szörnyű dolog, hogy az ember lánya mikor már majdnem kész a mű, fejben már a következőnél jár, amit persze rögtön ki is kell próbálni!

A minta innen van.


11 megjegyzés:

Mehike írta...

Jól néz ki a bili:-))

A.C.E írta...

Szuper a sapid, rajtam tényleg biliként nézne ki, de Neked nagyon jól áll!

Puszi

Fabrikák írta...

Én végig kerestem a bilit.Mondom magamnak milyen bili?Na aztán leesett.

Vacskamati írta...

Nagyon jó kis sapi! És a mamuszod meg igazán elegáns ezzel a ff kombinációval! :D

Névtelen írta...

Nem is bili , hanem egy klassz kis sapi ... és milyen jó szine van !
Mamuszt én is szeretnék egyszer horgolni, majd megnézem a linket, köszi.

Milyen a talpa ?

Edit írta...

De jok lettek!

Lonci (Győr) írta...

Én is kedvet kaptam hozzá:-)), de lesz -e belőle valami??? Nagyon jó a mamusz, de a bili? Te is mennyi mindent csinálsz?!

Szilvi írta...

Köszi lányok.A mamusznak nincs külön talpa. Annyit úgy sem fogom használni, hogy kellene rá valami erősítés.

Monika írta...

Hű,ez aztán igen!!!!!Nagyon csinos vagy a sapiban!!!!A mamuszka is!!!!

3Gracia írta...

szia Szilvi, most találtam a blogodra, de nagyon örülök neki, mert az összes mániámat megtalálom Nálad! (már a kockás háttér is nyerő volt)De amikor elolvastam a mottódat, akkor már tényleg úgy éreztem, hogy itt a helyem Nálad (én is ugyanígy érzem : ) )

Kalex © írta...

Kedves Szilvi! Mammka blogjáról jöttem én ide, és nagyon tetszik a blogod! Ha nem bánod, vissza jövök még! :o)
Tetszik ez a sapid, pont most horgolok én is hasonlót! :o)
Üdv.: Kalex