Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2011. február 2., szerda

Február

 A hónap csokra most ez az egy szál fehér jácint.  Egy egyszerű konzervdobozban pompázik , kockás masnival átkötve.
 Az itt látható gubakiflit Limaránál láttam még tavaly decemberben.Ez azért volt külön öröm számomra, mert imádom a mákos gubát, de mivel itt kiflit nem árulnak úgy gondoltam, hogy le kell róla mondanom. Az eszembe sem jutott, hogy süthetnék is. Meg kell állapítanom, hogy ezerszer finomabb lett így házilag elkészítve a kifli mint a bolti. A recept felét vettem és így pont elég lett hármunknak. Ha van egy kis időd érdemes kipróbálni , megéri azt a kis többletmunkát.
Ez az egyszerű kis hímzés időközben levendulapárnácskává alakult, és a húgomnál illatozik.

4 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Szépséges a jácintod!
A levendulás képről szép harmónia sugárzik, gyönyörű lehetett a párnácska!

Szilvi írta...

Köszönöm kedves vagy. Én is mindig megcsodálom a Te virágaidat.Sajnos a levendulapárnát nem tudtam megörökíteni mert gyorsan kellett küldeni a csomagot, de nagyon szépséges lett...kis csipke, szép gombok,szalag.

unikat írta...

Egyre jobban odavagyok a fotóidért. Nagyon ügyes vagy, s én élvezettel járok vissza, újra és újra megnézni a kollázsaid.

Fércművek írta...

Nagyon jól estek ezek a képek. Köszönöm. :)