Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2014. március 2., vasárnap

Hello március! Hello March!




 Hogy a Pinterest tűzködéseimnek legyen értelme kipróbáltam a nemezelést is, elsőre ilyenek lettek.Nagyon tetszik ez a technika, mindenképpen szeretnék egy nemeztanfolyamon részt venni valamikor. Felírtam a listámra.

My firstly made felted flowers . How to make instruction is on my Pinterest board. I would like to attend a felting course, it is on my whist list.

Ékszerek is készülnek. 

New jewerly plans.

8 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Próbáltam értelmesebben is reagálni, de többedjére is csak az jön ki, hogy:

hűűűűűűűű!!!

Főleg a nemezelt virágok tetszenek, mesések! (mi lesz, ha még tanfolyamra is mész...?:))

aarkus írta...

Katóhoz hasonlóan ájultam el én is. :-)

Szilvi írta...

Köszi!!!

Saci írta...

Azok a nemezelt virágok!!!! Imádom a zöldet és kéket együtt! Mi készül belőle?

Csak itt mondom: már elszállingóztak az első hópelyhek, köszi a keményítős ötletet! :-)

Szilvi írta...

Szia Saci!
Az enyémek is mennek áprilisban.A virágokat nyakláncnak gondoltam horgolással kiegészítve. Még érlelődik a dolog.

Mária írta...

Kedves Szilvi! Nagyon szépek a virágaid, gyönyörűek. Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan csinálod azokat a cakkos szirom végeket? Én is szoktam nemezelni, de nekem az ilyen szélek úgy sikerülnek, ahogyan "akarnak". Megköszönöm, ha írsz valami útmutatást. Sok szép ötletet kívánok! Mária

Szilvi írta...

Szia Mária!
Kiraktam a gyapjút kör alakba,aztán szappanos vízzel locsolás, feltekerés, görgetés oda vissza. Aztán ha összeállt bevagdosom a szélét pár helyen és gyűrögetve sodrom a két kezem között, nem kell sokáig csak párszor. Nem tudom máshogy leírni, remélem azért segítettem.

Nina írta...

Jók ezek az ékszerek, várom, milyenek lesznek teljes készültségben :)