Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2018. május 13., vasárnap

Helló Május


Elég csendesen telt az április, szokatlanul hideg volt. Ennek megfelelően a természet is későn kezdett ébredezni, na de a május az fantasztikusan indult. Hazaugrottunk pár napra és élveztük a korai nyári meleget, életemben először láttam hatalmas bíborban pompázó lóhere főldeket , minden virágban pompázott ,és igazán sikerült feltöltődni.
Egyetlen horgolt dolog készült, ez pedig egy kis virágdíszítés a biciklikosaramra. A bicajozás kizárólagosan magyarországi tevékenység lett sajnos, nagy becsben is van tartva. Nem volt könnyű eldönteni mi kerüljön rá, de kis hezitálás után a virágok mellett döntöttem. Majd ha esetleg eltűnnek róla valahogyan, ki tudja hogyan, majd készítek másikat.
Jó volt otthon de nagyon vártam a visszatérést is mert tudtam hogy Angliában is végre megjött a jó idő. Első utam a kertecskémhez vezetett. A camélia virágbaborulásáról lemaradtam, épp akkor kezdett szép lenni mikor eljöttünk. Nagy meglepetésre nagyon sok nefelejcs került elő a ház előtti kiskertbe ki tudja honnan, hiszen tavaly nem is volt ott. Nagyon örültem ennek mert imádom az egyszerűségét. 






 Egy éve mikor beköltöztönk, rengeteget dolgoztam a ház körüli kert kipofozásával. Abszolút kezdőként, valójában fogalmam sem volt miként is kéne ezt jól csinálni. Rengeteget bújtam az irodalmat, figyeltem a nap állását , videókat néztem, és meg is lett az eredménye. Nagyon szépen alakul minden és nagyon élvezem csinálni. Persze a teendők sora az végestelen, mert mindenhez sok idő kelll. Titkos vágyam volt , hogy legyen nekem is rózsaszín kerítésre futó klematiszom, hortenziám, futórózsám, pünkösdi rózsám, tulipánok. 
Hálás vagyok, hogy ez is megadatott. 



Nincsenek megjegyzések: