Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2020. január 4., szombat

Viszlát 2019


A tavalyi év munkái kilenc képben.
 Nagyjából ennyi, bár hiányzik róla egy sárga vastag kötött sál és varrtam egy szoknyát.
Majd ha lesz fotó akkor azért megmutatom őket is. 
Az évek múlásával változott a kreatív ténykedésem a kevesebb több irányba. Értem ezalatt, hogy próbálok csak olyan dolgokat készíteni aminek tényleg van haszna és funkciója. 
Szeretném nagyon elkerülni a tárgyak felhalmozását. 
Felkérések is akadnak amiknek mindig örülök, jó egy kicsit másnak készíteni valamit ami nem én vagyok. Kihívás.
 Az idei év mottója megint az, hogy használjam a készleteimet, újrahasznosítsak minél több dolgot. 




2 megjegyzés:

Szera írta...

Szeretem az alkotásaidat és megértem a terveidet.😊

Cserny Cherry Ildikó írta...

Annyira jo ránézni az alkotásaidra. Szinesek, szépek, szívet melengetőek.