Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2020. június 14., vasárnap

Ujjáéledés








Alig vártam már,hogy vége legyen a korlátozásoknak és lehessen újra kirándulni a városon kívülre is. Átvészeltük a nehéz időszakot hol jobb, hol rosszabb hangulatban. Elég kreatív is voltam ami a horgolást és otthoni mojolást ,kertészkedést illeti. Kissé megijedtem mi lesz majd a kis kertecskémmel, mert a garden centerek jó sokáig bezártak, de jobb híján kitaláltam, hogy a meglévő és tavaly elég silányul kinéző növénykéket elkezdem tápoldattal locsolni. A csoda megtörtént és mindegyik fantasztikusan növekszik. Nem is értem ez eddig miért nem jutott ez az eszembe. Plusz valamilyen oknál fogva tavaly az összes muskátlit beraktam a garázsba hogy najd lesz velük valami, pedig soha nem szoktam eltenni őket . Mintha éreztem volna, hogy az idén másképp lesz a kertészkedés is. Nagyon érdekes ez. Mindenesetre ez szuper dolog mert az idén ugyanígy fogok eljárni. 

1 megjegyzés:

Szera írta...

Nagyon tetszik a lila lánc. Olyan vastag fonalból horgolod, mint a hímzőfonal?