Szeretettel köszöntelek oldalamon!

Szeretettel köszöntelek oldalamon!

2009. március 9., hétfő

Gondolatok

Ezen a télen jóval kevesebb kenyeret sütöttem mint tavaly. Viszont sokat varrtam. Rájöttem, hogy én akkor tudok feltöltődni ha valamit alkottam. Ebbe az is beletartozik, ha "csak" egy finom ebéd vagy vacsora kerül az asztalra. Ezt a kenyeret szülinapra sütöttem, és látszott az ünnepelten, hogy nagyon örült neki. Ha ajándékozni kell, nem nagyon szeretem a megszokott, sablonos, úgy illik dolgokat, persze van amikor ez elkerülhetetlen. Úgy gondolom sokszor elég egy figyelmes, személyre szóló apróság.

Julcsi játszani invitált. Adott 10 szó melyről le kell írni azt ami az eszünkbe jut. Én az első gondolatomat írtam.

feledékenység- előfordul
koldus-szánalom
idő- repül, nagyon kevés
tavasz- új élet kezdete
barna-őzike, egyik kedvenc színem a kék mellett
hit- templom
étel-nélkülözhetetlen
tanulás-többet kellene, de túl kevés az idő rá
állat- ők is ezen a Földön élnek
természet- csodálom

Julcsi köszönöm, hogy gondoltál rám. Nekem is eszembe jutott 10 szó, melyet tovább küldenék Méhikének, Vacskamatinak, Ilinek. Ha volna kedvetek játszani.
Labda, vadvirág, jóság, megbánás, óceán, homok, fekete, kenyér, utazás, gyermek.

Mindenkinek további szép hetet kívánok!

5 megjegyzés:

Julcsi írta...

Örülök, hogy játszottál velem! Az ilyen játékokat én is szeretem:)
Jössz szombaton Lőrincre is esetleg?

Mehike írta...

Érzem a kenyered illatát:-)

Szilvi írta...

Sajnos most nem tudok menni, talán áprilisban Tatabányára.

Vacskamati írta...

Nekem-Vacskamatinak?? :) De klassz ez a kenyér, nekem eddig mindig nagyon vastag lett a héja, ha vetettet csináltam, a tiéd nem az?
Én lekvárt készítettem nyáron, amit ajándékul szántam, aztán persze nem bírtam ki,olyan büszke voltam rá (saját recept...), hogy alkalom nélkül is elajándékoztam egy jó részét.. :)

Szilvi írta...

A kenyér héjával nem szokott gond lenni, néha nem kel meg rendesen.